SELECT navigator__module_banners.*, navigator__module_banners_types.template FROM navigator__module_banners INNER JOIN navigator__module_banners_types ON navigator__module_banners.type_id = navigator__module_banners_types.type_id WHERE (category_id = "2") AND (expires > '2024-11-24 00:46:28' or isnull(expires)) AND (max_impressions = 0 OR num_impressions < max_impressions) ORDER BY RAND() LIMIT 0,1

Як оптимізувати витрати компанії?

10.06.11
Фото.Як оптимізувати витрати компанії?

Упродовж останніх років український бізнес перебуває у пошуку нових ефективних інструментів, які б дозволили підвищити прибутковість. Враховуючи це, банки пропонують ринку нові продукти, які спрямовані на оптимізацію витрат та ефективне управління коштами компаній. Так, спеціально для великих корпоративних клієнтів з розгалуженою мережею Надра Банк пропонує нову послугу – «Cash management від Надра Банку». Дана пропозиція дозволяє клієнту ефективно управляти своїми фінансовими потоками за рахунок набора послуг, як «Центр фінансового контролю», «Корпоративне бюджетування» і нової для банківського ринку країни послуги – «Бюджетування надходжень».

За словами директора Генерального департаменту корпоративного бізнесу Надра Банку Тетяни Кононової, цей продукт користується активним попитом у клієнтів. «За рахунок того, що «Cash management від Надра Банку» дозволяє клієнту зекономити часові і людські ресурси, зосередившись на головному – бізнес-задачах, пропозиція виявилась актуальною і затребуваною ринком. Про це свідчать показники фінансової діяльності банку. Так, сума зовнішніх надходжень у Надра Банк від клієнтів корпоративного бізнесу з початку року склала 18,6 млрд грн.- говорить Т. Кононова. - Дана пропозиція також приваблює клієнтів можливістю здійснювати централізоване управління рахунками компаній, дистанційно контролювати рух та цільове використання коштів, що в цілому підвищує ступінь контрольованості та прозорості бізнесу клієнтів».

Крім поліпшення процесу управління ліквідністю підприємства в цілому, клієнт може знизити ризик зловживань і неефективного використання коштів компанії на різних рівнях управління, оптимізувати витрати на утримання штату аналітиків, які забезпечують аналіз фінансової діяльності дочірніх підприємств, а також підготовку службової звітності в рамках бюджетів, отримати оперативну та повну інформацію про фінансовий стан всієї групи для прийняття правильних і своєчасних рішень по управлінню бізнес-процесами.

«Як діючі клієнти ми знайомі з новинками, які пропонує банк, – говорить директор ТОВ «Агроресурс» Станіслав Мартинов, – тому в числі перших дізналися про «Cash management від Надра Банку» та спробували використати його в роботі. На сьогодні ТОВ «Агроресурс» має власну мережу регіональних представництв. Щоб швидко отримати повну інформацію про фінансовий стан всієї групи та зробити аналіз фінансової діяльності регіональних представництв, необхідні певні витрати часу і штат співробітників. Саме «Cash management від Надра Банку» допоміг нам вирішити ці завдання».

Другие статьи по теме
10.07.23 Які культури найбільще вирощують на Львівщині
19.10.19 Онлайн кредит на карту без відмови для українських громадян
20.06.19 Факторы, которые кредиторы могут использовать для оценки вашей заявки на кредит
26.03.14 Сколько можно заработать на копирование сделок трейдеров форекс рынка
12.02.14 Плюсы и минусы кредита
09.01.14 Общая информация про уголь
01.01.14 Что нужно знать тем, кто хочет купить готовый бизнес?
29.07.13 Лучшая экономическая стратегия
11.07.11 Межбанк: обзор за неделю 04-08 июля 2011 г.
06.06.11 Последствия запрета валютного кредитования для рынка Украины
Комментарии
Извините, но только зарегистрированные пользователи могут оставлять комментарии. Сперва Вы должно войти либо зарегистрироваться.